Эмэгтэй хүн эрүүл байх хамгийн чухал 6 зөвлөгөө

1. Үргэлж аюулгүй бэлгийн харьцаанд орж бай.

Найз залуу чинь БЗХӨ тусахгүй гэдэгт маш итгэлтэй (бүр 100% итгэлтэй байгаа бол шүү дээ) л биш байгаа бол үргэлж хамгаалалтай секс хийх хэрэгтэй. Бэлгэвч чамайг 100% хамгаалж чадахгүй ч төрөл бүрийн БЗХӨ (хламиди, заг хүйтэн, тэмбүү гэх мэт), мөн арьсаар дамжин халдварладаг өвчин (яр, умайн хүзүүний халдвар) тусах магадлалыг эрс бууруулж чадна.

Portrait of attractive couple being intimate sitting down, while the man is undoing the woman’s bra.

2. Эмэгтэйчүүдийн үзлэгт тогтмол орж бай.

Ялангуяа хламиди, заг хүйтэн зэргийн үзлэгийг хийлгэж байх шаардлагатай. Учир нь БЗХӨ-ий зарим төрлүүд дөнгөж туссан үедээ гол төлөв ямар нэгэн шинж тэмдэг, зовиур үзүүлдэггүй ч эцсийн үр дагаварт нь үргүй болох ч боломж байдаг. Хэрэв чи ямар нэгэн БЗХӨ-тэй болсон тохиолдолд эрт үзүүлж эмчилгээ хийлгэн, антибиотик хэрэглэх хэрэгтэй. Тиймээс жил бүр тогтмол, мөн тохиолдлын бэлгийн харьцаанд орсныхоо дараа эмэгтэйчүүдийн үзлэгт хамрагдаж байгаарай.

3. Витамин В хэрэглэ.

Ойрын хугацаанд хүүхэдтэй болох бодолгүй байгаа ч өдөрт 400 мг витамин-B хэрэглэж заншвал төрөх үед чинь илүү хялбар байх болно. Энгийнээр хэлэхэд улаан буудайн үрээр хийсэн талх хангалттай идэхэд л болно гэсэн үг. Гэхдээ мультивитамин хамгийн найдвартай арга гэдгийг мэдэхэд илүүдэхгүй.

4. Арьсаа хамгаал.

Сүүлийн үед эмэгтэйчүүдийн дунд арьсны хавдар нийтлэг болох хандлагатай байгаа. Тиймээс UVA, UVB болон SPF 15 хамгаалалтай бүтээгдэхүүнийг тогтмол хэрэглэвэл арьсны эрүүл мэндэд тустай. Нүүрээ шавар ваар шиг будах албагүй ч эрс тэс цаг агаартай манай орны хувьд хамгаалах маягаар заавал хөнгөхөн будаж байгаарай.

5. Холестролын хэмжээгээ тогтоож бай.

Хэдийгээр зүрхний өвчин гол төлөв өндөр настай эрчүүдэд зонхилон тохиолддог ч 20-оос дээш настай эмэгтэй та ч бас хлостерины хэмжээндээ хяналт тавих хэрэгтэй. Таван жил тутам хлостерины шинжилгээ өгөх нь зүйтэй.

Sleeping Girl on the bed. on light background

6.  Боломжтой л бол аль болох сайн унтаж амрах хэрэгтэй.

Нойр муу байх нь жингийн илүүдэлд нөлөөлж, стресс, сэтгэлийн хямралд өртөх магадлалыг нэмэгдүүлдэг. Мөн нойр дутуу явах нь чиний дархлааны системийн үйл ажиллагааг бууруулдаг. Өдөрт заавал долоогоос найман цаг унтаж амрах хэрэгтэй шүү.

СЭТГЭГДЭЛ БИЧИХ