Жирэмсэн үед жингээ барих үр дүнтэй аргууд.

Жирэмсэн үедээ ихэнх бүсгүйчүүд жин нэмдэг. Тэгвэл жирэмсэн үедээ жин нэмэхгүй байх зөвлөгөөг танд хүргэж байна. 

Алхам №1

Та жирэмсэн болсон өдрөөсөө гаазтай ундаа болон согтууруулах ундаа, тамхинаас татгалзаарай.

Алхам №2

Та жирэмсний эхний өдрөөс өөртөө тохирсон дасгал хөдөлгөөн хийж, илүүдэл жинтэйгээ тэмцэж болно.  Жирэмсэн эмэгтэйчүүд йогоор хичээлвэл илүү тохиромжтой.

Алхам №3

Танд сундаг даавуу эсвэл ороолт хэрэгтэй. Та дээшээ харж хэвтээд ороолтынхоо тусламжтай нэг хөлөө дээшээ өргө. Үргэлжлэх хугацаа 20 секунт.  Энэхүү дасгал гуя болон шилбээр таргалуулахгүй.

Алхам №4

Цэх суугаад бага жинтэй туухай өргөж болно. Энэхүү дасгал гарын булчинг таргалуулахгүй.

Алхам №5

Та сайн унтаж амрах хэрэгтэй.

Алхам №6

Жирэмсэн үедээ түргэн хоолноос татгалзаарай. Хэрвээ жирэмсэн үедээ эдгээр хүнсийг хэрэглэвэл илүүдэл жинтэй болно гэдгийг анхаараарай.

Алхам №7

Жирэмсэн үед гүйх хориотой. Харин та сэлж болно. Усанд сэлж илүүдэл жингээсээ хагацаж болно.

Алхам №8

Сүүлийн саруудад та хөдөлгөөнөө багасгаж, эмчид үзүүлж, хүүхдээ эрүүл эсэхийг нь сайн үзүүлээрэй.

Алхам №9

Бяслаг болон өндөгтэй нарийн боовноос татгалзаарай. Бяслаг таны өтгөнийг хатаах аюултай.

Алхам №10

Гэдэс томрохын хэрээр арьс язардаг. Энэ үед та өндөгний шар түрхээд, 1-2 цагийн дараа бүлээн усаар угаа. Мөн язралтын эсрэг тос бий.

Алхам №11

Дасгал хөдөлгөөн хийх үедээ зориулалтын гэдэсний хамгаалалт зүүгээрэй.

Алхам №12

Мөн та унтахдаа хажуу тийшээ харахаас гадна хоёр хөлнийхөө завсар дэр хавчуулаарай.

Эх сурвалж: www.wikihow.com

СЭТГЭГДЭЛ БИЧИХ